lördag 15 oktober 2016

Mera Kenzo for H&M.





Läckert rosa kort klänning.
799:-.




Härliga mönster.
999:-.




En längre klänning.
1499:-.




Den här gillar jag, underbara färger.
Silkessjal.
499:-.




Silkessjal 499:-.




Portmonnä. Vill ha!
499:-.




 Portmonnä. 499:-.




Vid klänning.
1499:-.




3-pack sockar.
249:-.




Tror jag föredrar dessa färger.
249:-.




Hatten avstår jag gärna!

399:-.

Se bilder med priser hos Chic.

I utvalda butiker och online 3 november.
Hm det blir väl som vanligt svårt få tag på något.....









3 kommentarer:

  1. När jag såg bilderna på kläderna trodde jag först att de var hämtade från barnavdelningen!
    Hahaha, det hade ju varit något att se dig i den hatten! Vem sjutton kommer köpa den?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Översta klänningen och hatten matchar! och som du säger passar nog bäst på ett barn.
      Tveksam dock om de vill sätta på sig jätterosetten!
      Kram

      Radera