fredag 25 maj 2018

Bilder Stockholm.





2 veckor sedan vi var i Stockholm.

Utsikt från vårt hotellrum på Tapto.




Som vanligt is!




Flattered finns på NK.
Denna modellen dock inget för mig, men snygga är de.




Idyllien har en liten butik i Sturegallerian.
Huvudbutik på Gotland/Visby.




Inredning, handdukar , hudvårdprodukter m.m.




Fina barnbutiken Livly fick ett besök.




Vilken söt liten väska.




Fruktträden blommade vackert.
Fotat från tunnelbanan på väg till Farsta.

Strålande väder i norr, vilken försommar/sommar.









2 kommentarer:

  1. Jätteroligt med dina fina bilder från "min stad". Känne rigen allt. NK är ju alltid ett säket kort, liksom Bibloteksgatan och Sturegallerian. Men jag gillar också alla små designbutiker i mina hemtrakter, på Söder.
    Önskar dig en fin helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söder har mycket fint.
      Maken hade ju som jag nämnt en lägenhet på Metargatan.

      Radera