tisdag 4 september 2018

Oj då, slutsåld kudde, IKEA.





Syftet med IKEA-besöket var att köpa en kudde till Thailandshemmet.
Min har nämligen "säckat ihop" , inte makens !?
I Thailand finns bara större kuddar.
Dock var den jag ville köpa slut, fanns bara kvar i modellen mjuk.
Vill ha fast.
Idag har de fått in den igen.
Tro jag får cykla dit imorgon igen, hade sålt slut snabbt förra omgången.
Bra att den är rullad, ryms i handbaggaget.




Sparsamt inköp, tesil x 2 och liten kruka.
Värmeljusen gratis som jag är Family-medlem.
Hade fått en kupong via mail.




Dagens, gammal handvirkad klänning, Yellow Ferry, 2014.




Gott kaffe och 2 minimuffins, Le Croissant.




Trevlig inredning, french style.






2 kommentarer:

  1. Fint att kuddarna kommer in igen. Och perfekt att de är vacumpackade och då mindre skrymmande.
    Trevligt med en kafferast också.
    Önskar dig en fin fortsatt vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cyklar till IKEA snart igen, idag.
      Drygt 3 kilometer dit tror jag.
      Tror kafferasten får bli på IKEA.
      Billigare och gratis kaffe för familymedlem.
      Ha det bra.

      Radera