Besökte Ekmans Handelsträdgård i söndags 31 maj.Mycket folk, hade turen få en parkeringsplats!
Astrid pelargon, liksom förra året.
Dock såg det ut som årets pelargon Hilma var slutsåld.
Var där även idag, behövde komplettera med några fler blommor.
Fick tag på ett par av Hilda pelargoner och hoppas de tar sig.
Fin pelargon, såg de i våras.Köpte dock ingen då.
Det var jag som blev anonym.
Fin pelargon verkar vara bra handelsträdgård. Har inte heller fått tag på Hilma.KramEJ
Ekmans har funnits länge, mer än 100 år.Fjärde generationen.Så fin och välskött.Kram
Fick tag på ett par av Hilda pelargoner och hoppas de tar sig.
SvaraRaderaFin pelargon, såg de i våras.
RaderaKöpte dock ingen då.
Det var jag som blev anonym.
SvaraRaderaFin pelargon verkar vara bra handelsträdgård. Har inte heller fått tag på Hilma.
SvaraRaderaKram
EJ
Ekmans har funnits länge, mer än 100 år.
RaderaFjärde generationen.
Så fin och välskött.
Kram