fredag 18 mars 2011

Min blogg!!

Nu skriver jag mitt allra första inlägg.....tycker verkligen det behövs lite fler röster från oss i Norrland!!
Imorgon har jag tänkt mig ett besök på "Dressed and Denim" den enda affär där det finns Mollysar här i Umeå.
Kanske finns det lite summer?? har 160:- i rabatt eller var det 169:-!!?
Stör mig dock på denna affär då de har "kass" rea.....det finns plagg till ordinarie pris från flera säsonger bort!!
Besökte i e.m. "Creative Lounge"....så mycket fint från Chill Norway, Ester Eleonora o Love Forever. Jättetrevlig tjej som jobbar där.
Provade en hel del o fastnade naturligtvis för Chill Norways "vita dröm"....få se om det blir min dröm också!!
De ska även få in Prime Boots, spännande.
Mina tankar går ikväll till er alla ute i oroliga världen.....skriva om kläder känns egentligen fjuttigt men så är livet. Alla komponenter finns där.
TITTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar