tisdag 6 mars 2012

Inget inköp!!


På bilden ovan syns en lite gul glödlampa...tyvärr har aldrig lampetterna till mina föräldrars spegel hittats ( de var i mjölkfärgat glas med smala svarta ränder).....söker på tradera etc. så dessa glödlampor är halvbra ersättning!
Fina Ceremony dress i storlek två hade jag förbeställt från Country Dreams.
Den skickas åter.....har så många klänningar och kan inte riktigt komma överens med lila spetsen....de skulle ha varit i samma färg som bandet tycker jag, eller mörkare rosa.
Kanske om modellen kommer på rea slår jag till.

4 kommentarer:

  1. Annars tycker jag du var väldigt fin i den! Söt modell o ser bra ut på dig! Fast det riktigt o skicka tillbaka om det är minsta tvekan! Har själv varit dålig på det men försöker rannsaka mig själv o är kritisk när något nytt kommer hem i lådan.
    Hoppas solen värmer dig idag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har så mycket i garderoben så jag måste besinna mig.
      Kram

      Radera
  2. Jag skickade tillbaka min också då den var enormt statisk. Satt som klistrad på kroppen så jag såg med ut som en bratwurst i den. Var din statisk alls? Den såg så fin ut på bilden!

    SvaraRadera
  3. Min var inte statisk...men det har jag varit med om förut med sidenplagg....
    Fin men som sagt var lite för mycket i min garderob!!!

    SvaraRadera