torsdag 26 juli 2012

Provrummets fina REA

Jag har fyndat på Provrummets REA.....
Först ut otroligt vackra Angel dress.....skulle vilja ha en vit också men hinner inte innan avresa!
Medium passar mig bra. Dock måste jag ha ett tunnt linne under då den är väldigt djupt urringad.


Så söt kofta...Charlotte cardy i dusty powder..undrbart vackra knappar.
Mycket finare i verkligheten....så glad att jag köpte den 275:-
Finns även i marin, ljusblå och vit.
Medium bra storlek.


En favorit som jag nu har i alla tre färger, även i marin och oyster blue.
Laurie dress i färgen faded mauve, medium.
Fint ripsband att knyta i midjan finns.


Denna får dock åka tillbaka....Mabel long dress.....inte snygg på mig tyvärr....
Framöver kommer nog bilder på mig i dessa fina kläder....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar