torsdag 8 augusti 2013

Miss Li....Indiska...liten provning!

Lite nyheter på Indiska....ett samarbete med artisten MISS LEE.
Inspiration från 60-talet.


Tja inte riktigt min stil.....känner igen mycket från min uppväxt!!
Färg och mönster  tilltalar mig inte men några go´bitar finns!
Den gröna klänningen, se bilden ovan, är ganska fin....men  puffärmarna gillas ej..... ingen provningsbild blev bra.....jag provade medium, den satt bra.
399:-


 Längre klänning och kaftan...nej gillas ej...


Hysteriskt mönstrad och färggrann.....trots det tycker jag om den....tyvärr så var passformen inte den bästa på mig....
large behövdes nertill men då blev den alldeles för stor upptill.
499:-


Dålig bild!!....svart höghalsad klänning....med spetsdetaljer...finns kimono som passar till.
Nej inget för mig....kände mig instängd och dyster....ja bilden ser verkligen dyster ut!!
Kimonon kändes tältliknande...
699:-

Ett litet köp blev det......visas imorgon!










6 kommentarer:

  1. Coolt men lite flippat. Inte min stil precis men tack för visningen:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej dessa mönster är inget för mig....
      Kram

      Radera
  2. Köpte inget men den svarta med puffärm blev jag sugen på kram Diana

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Miss Li och hennes stil och den lilla gröna klänningen tycker jag är galet söt. Något köp blir det dock inte. Jag tyckte du var supersnygg i den sista, svarta, klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände mig mest som en prästfru i den!!
      Miss Lee är snygg i kläderna.
      Kram

      Radera