måndag 16 september 2013

Som vanligt.....förstås! Odd Molly Midwinter Jewels.


Prick 00:00  var jag inne på Deepflings sida.....då var denna fina klänning, "min" kappa" och en hel del annat
"slutsålt".....de kan inte ha många exemplar per storlek och plagg......
Cotton silk dress lite lipstick är fin, gillar speciellt det virkade partiet.



Kappan igen! Once in a lifetime coat.



Kanske är den bruna att föredra.....rosa kan bli lite "too much" i längden....??



Färgen pearl känns inte som att jag skulle klä i....lite för ljus.....
Få se om det finns någon kappa kvar någonstans när jag kommer hem från Thailand??
Troligtvis inte.....


Snygg scarf i ull.


7 kommentarer:

  1. Själv sov jag min skönhetssömn men klänningen skulle jag gärna se i min garderob och sjalen var fin. Jag drömmer vidare om min blå kappa.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Satte mig på väntelista på den bruna kappan; orkade inte vara uppe för jag vet ju sen gammalt att det är så.
    Misstänker att de öppnar tidigare för VIP-kunder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm så är det säkert...jag blir nog aldrig någon VIP-kund!!

      Radera
    2. Och glömde att du självklart ska ha en rosa kappa!

      Radera
  3. Scarfen skulle jag gärna lagt tassarna på! Once in a lifetime i den ljusa färgen fanns kvar vid halv tolv när jag kom in men jag gillar inte den. Den bruna ska jag spana efter senare när folk har tröttnat och vill sälja:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är lite väl dyr.......köpte min gröna på Freeport!
      Kram

      Radera