söndag 3 november 2013

Liten klädprovning och inköp Kappahl.

En hel del festplagg finns hos Kappahl....
Glittrig klänning 349:-.....finns ej i webshopen.
Jag provar medium....sitter bra men kanske för glittrigt ....!


Leopardmönstrad klänning....alldeles för rak i modellen för att passa mig.

Klänning med oversize top och figurnära kjol...ha ha tog inga bilder....såg heltokigt ut på mig!
349:-

Den här rosmönstrade blusen köpte jag för 199:- hade rabattcheck
på 20 %.
Normalpris 249:-.
Blev ingen bra bild när jag provade den!





4 kommentarer:

  1. Vad fin du är på din nya header! Du ser så elegant ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad heter dom guldiga skorna du har på frontbilden till långklänningen?
    Mvh Vicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är spanska abarcas, även kallade marenas.
      Mina är köpta från Menorca, web-butik abarcas.net.
      Supersköna.

      Radera