fredag 7 februari 2014

Fler fina klänningar Odd Molly SS3. En förbokning!


Coney island dress.....batikfärgad skönhet i bomull/siden.
Denna vill gärna komma till mig....ja det vill flera göra!
Har förbokat  den hos Deepfling i storlek 2.....men är osäker.....om den inte
passar är det lite jobb med att skicka åter.


 Midland beach dress, dark blue....fast det här är bilden på s/l blouse.


Här i pink, finns inga produktbilder på klänningarna ännu.
Klänningarna och blusarna finns att förbeställa hos Full Circle Star / Canada.
Fint mönster...känns härligt somriga!


Lovely hit dress, finns även i lite chalk.
Bomull, väldigt söt, men denna kan vara lite knepig på mig....kort överkropp!! 
På sidenvarianten från 2012 har jag storlek 1.
1295:-


Crystal ball top, multi.
1195:-


Fin baksida, finns också i blått.



Somine dress, silke.
Underbara broderier.....snygg baksida.


Tyvärr är jag lite tveksam till framsidan...lite "gravid-varning"....tycker mönstret skulle gått ner till under bysten...nu verkar det hamna "mitt på"...
Kanske blir den bättre live!


Tjusig handvirkad OMG dress.
Något under behövs....tycker jag.


En karamell i rosa, chowdown top i sweatshirt-tyg.
795:-


City campers dress, måste jag också ta med även om jag nog inte kommer att köpa denna.
Hopplöst för urringad.....att ha ett linne under blir inte snyggt med tanke på hur den ser ut i ryggen.



Vackra broderier.
Deepfling har den även i lite military, lite grey, suede och mid pink.

Någon eller några kommer nog att hamna hos mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar