tisdag 6 maj 2014

Provar Vintage Stories Kappahl.




Provar några plagg från Vintage Stories, Kappahl.
Inte bästa klädseln...svart under vitt!
Söt blus 199:- , medium.


Klänning , medium, provar utan underklänningen som hör till.
Satt inte så bra på mig, lite för stor upptill.
399:-


Blusjacka, medium,  lite för trång.
349:-


Kimono , provar den sista de hade kvar, x.small/small.
399:-


Spetskofta , ej Vintage Stories , small.
Ser bättre ut på bild än i verkligheten....inte nöjd med passformen tyvärr.....letar alltid efter den perfekta vita koftan!



349:- kostar den.




Tycker bäst om de långa klänningarna jag provat tidigare, två finns hos mig.
Ljuvliga drömmar.
Inget av det jag provade idag lockade mig.











2 kommentarer:

  1. Den översta blusen ser både söt och användbar ut.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var riktigt fin och bra pris.
      Kram

      Radera