onsdag 23 juli 2014

Sunwing Kamala, Phuket betygsätts!





Klart maskoten Thom ville testa poolen!
Står vid "vår del".
Finns 7 pooler.




Solsängar hörde till rummet.




Fina blommor och frukt.




Oj vad glad jag ser ut......vitt vin och" thai-rum"......behöver jag tala om att det sistnämnda ej dracks!!




Vi bodde i Royal pool access-room. Stort och fint, litet kök med micro, vattenkokare och brödrost.
4 personer ryms, som det finns 2 bäddsoffor.
Allt i minibaren ingår.
Ca 900 sv kr.
Under högsäsong ca 1500 sv kr.
Vanliga hotellrum finns också liksom Happy Baby studio i markplan.




En bäddsoffa syns på bilden, det är en till mittimot.




Mycket aktiviteter för barn.....men jag tror inte jag skulle velat bo här 2 veckor när barnen var mindre.
Väldigt stojigt.....speciellt vid frukost och middag.
Hur är det när hotellet är fullbokat!!




2 övernattningar räckte för oss....det är ju främst ett hotell riktat till barnfamiljer.

Ger det som helhet 3 +  Tittipoäng......rummen 4 Tittipoäng.

Frukosten sämst, väldigt stojigt ,utbudet sisådär.
Kändes mest som en skolmatsal.
Jag skulle nog om jag bodde där längre köpa yoghurt, frukt, bröd m.m. och äta på terassen.










4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det kommer mera med Titti-poäng!
      Kram

      Radera
  2. Du är rolig du.. Fina bilder. Stället lockar dock inte mig. Kul få se dina Titti-poäng! Ha en bra dag i värmen! Varmt på allvaret. Går upp tidigt, 5:30, då är det ok.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej konceptet är inget för mig/oss heller.....men två nätter ok....lite kul testa charterstället i lågsäsong.
      Igår rekordvärme ......inte sedan 1882 så varmt...drygt 32 plus.
      Kram

      Radera