måndag 25 augusti 2014

Provning Odd Molly , NK i Göteborg





NK i Göteborg har en fin avdelning med en hel del Odd Molly-plagg.

Honey jacket , martial green .
Provar storlek 3 som sitter bra, den har dock ganska smala ärmar.
Gillar jackan men inte färgen eller priset , 2995:- för dyrt tycker jag.
Kanske den blå, fanns dock ej på NK, till rea-pris.




Chilled jacket i underbar färg, cerise.
Provar storlek 3 ....behöver nog storlek 4 för att den inte ska sitta för tight!
Denna går även att ha ut och in, snyggt mönster på ryggen.
1995:-....nja jag har ju två liknande jackor från Kappahl till en bråkdel av detta pris.




Varsity knit jacket, inget för mig.
Storlek 3.
2495:-




Canna cardigan i bomull, härlig färg , pink.
Mycket fin.
Storlek 2.
1695:-




Solid lovely knit, många rosa plagg!
Lammull, nej det kan jag inte ha.
Storlek 2.
1695:-.




Orkade inte gå in i någon provhytt!
Mindy dress, tråkig klänning ...tråkig färg.
1395:-.




Hella top, söt med fina broderier.
1495:-.




Kuddfodral och filtar.




Koftorna jag provade fanns i flera färger.




Linnen och underbyxor.




 Köpte ingenting.....















4 kommentarer:

  1. Så kul att få prova nyheter!
    Jag längtar till en storstad när jag ser dina bilder :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med storstad en helg men utmattande.....tog oss 7 timmar dörr till dörr....hemma 23.30.
      Lite trött idag.....
      Kram

      Radera
  2. Tack för fin provning! Cannan i pink är på väg hem till mig.. :) Kram L

    SvaraRadera