måndag 29 september 2014

Victoria´s Secret öppnar butik i Stockholm.





Idag öppnade  Victoria´s  Secret  på Hamngatan  31, mittimot NK.
Mest accessoarer och dofter, en modell på underbyxor finns.
Lite synd att det inte säljs mera underkläder.
Första gången jag besökte Victoria´s Secret var i New York 2004, var där varje dag under resan!
Jättestor butik  med ett enormt utbud.




Inte fullt lika spännande 2014 när det t.o.m. har funnits bodylotion på Coop här i stan.....




Smakprov vad som finns hos mig, favoriten är bodylotion coconut passion.


2 kommentarer:

  1. Jag älskar deras BHar, men de dyker väl inte upp i Stockkholm då. Kul med dofterna, men de har så mycket mer. Jag har shoppat flitigt de gånger jag varit i USA. Främst BHar men även bodylotions och annat som tex läppglans. Men jag kommer nog att göra ett besök i butiken nästa gång jag är i Stockholm :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker de är ganska dyra produkter i alla fall deras väskor.
      Är väl billligare i USA vad jag kommer ihåg.
      Kram

      Radera