söndag 5 oktober 2014

Provar Odd Molly FW4 Winter på trevliga butiken Xcellent/Umeå.






Drop out cardigan, light chalk.
Mjuk och skön. Storlek 2.
Fint mönsterstickad på ärmar och baktill.
1895:-.




Burn baby burn blose, winter rose.
Jersey i ärmar och bakstycke.
Storlek 2.
895:- .



Gillas av mig, färgen och den fina spetsen.
Jersey i ärmar och bakstycke.




Absentee blouse, vintage pastel.
Storlek 1, något trång nertill. Större fanns ej.
Nja gillar inte riktigt färgen och modellen .



Svart hopplöst fota.
Burn baby burn dress, almost black.
Lite för rak i modellen för att passa mig.
995:-.





Lika fin spets som blusens.




Smasher blouse, light chalk.
1295:-.




Smasher top, light chalk.
1295:-.

Dessa två blusar provades ej.








8 kommentarer:

  1. Mmmm, burn baby burn blouse sitter jättefint på dig! Jag hoppas att den är så fin på mig med :) Jag väntar ju hem den vita...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det blir ett köp imorgon.....
      Kram

      Radera
  2. Mycket fint som gärna hade fått flytta hem till mig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tyvärr så måste det göras val...kan inte köpa allt man vill ha.....
      Kram

      Radera
  3. Tack för visningen! Den översta blusen har jag bestämt från första stund att inhandla, ser fin ut. Tack du provar o visar oss!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Tack för provningen! Alltid lika roligt att se! Burn baby burn dress står på min inköpslista i grapefärgen. Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen så fin men passade tyvärr inte riktigt på mig.
      Kram

      Radera