fredag 30 januari 2015

Provning Dea Axelsson.






I like pink. Spetsklänning med kort ärm 399:-.
Kofta 399:-. Bägge plaggen provas i storlek medium.
Klänningen lite väl kort men det åtgärdas enkelt med underkjol.
Finns även i andra färger som ljusblått, ljusgrönt  och beige.
Såg dock koftan bara i rosa.




Mönstrad i svart-vitt.....underkjol i svart.
Kanske lite väl grillig för min smak.
Storlek medium.
399:- tror jag.




Prickig klänning, omlottskuren upptill.
Storlek medium. 399:-.
Nja lite tråkig.

Blev ett köp ......det jag har på översta bilden med 25 % rabatt.





4 kommentarer:

  1. Supersnyggt på dig! Jag som älskar rosa blir med sugen :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dea A. är ju till viss del en ganska trist affär....men några "gobitar" finns!
      Kram

      Radera
  2. Jättfint köp, det är så roligt med dina provningar! Tycker dock alla var fina på sitt sätt, men din helt klart finast, Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar ju att prova kläder men för tillfället är utbudet lite dåligt, för min smak i alla fall.
      Trevlig helg önskas dig också.
      Kram

      Radera