fredag 8 maj 2015

Provat och köpt bikini, KappAhl.






Har haft Abecitas bikinis i ganska många år, kände för något nytt.
KappAhl har några snygga varianter till bra pris.

Överdel 179:-.
Jättefin på.
80 b min storlek.


Blev inte så förtjust i byxan.
149:-.


I stället var denna så mycket snyggare. kan dras upp och ner till önskad längd.
Rosa färgen stämmer inte med verkligheten, min bild visar rätt färg.
Medium passade mig.
149:-.


Matchande överdel, passformen inte helt ok , kände mig lite platt i denna.
Provade medium.
179:-.

Puh tog en stund innan jag bestämt mig för modell och storlek!
Nöjd med mitt köp.











 








4 kommentarer:

  1. Ja men fy vad jobbigt det är prova bikini!! Det har jag inte gjort på flera år. Chansar, håller tummarna o beställer på nätet. Har fungerat hittills tack o lov varje gång. Skönt du fick tag på det du ville ha till slut o blev nöjd. Ha en skön fredagskväll!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Abbecitas storlekar kan jag!
      Tur jag provade här för började med för stort.
      Kram

      Radera
  2. Supersnyggt! Du inspirerade mig, så nu har jag nästan samma hemma hos mig :-) Samma BH som du och en enfärgad rosa byxa med drapering i sidan. Så svårt med bikini... Tack för inspirationen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du också gillade blommiga överdelen.
      Ovanligt hitta något så pass snyggt till bra pris.
      Kram

      Radera