söndag 12 juli 2015

Diggiloo....del 2.






Både härligt rosa Diggilo-filt och program ingick i våra biljetter.




Nära scenen satt vi. Rad 4.





Prick 19.00 körde showen igång.




Härligt färgsprakande, vår Magnus i lila.




Jessica , Martin. Helena och Andreas i inledningsnumret.




Bäst hålla tungan rätt i munnen Magnus!




Björn Kjellman, oj så rolig han var.




Andreas Jonsson , syns på storbildsskärmen.





Jessica sjunger en låt, kommer tyvärr inte ihåg vilken,  övriga deltagare med paraplyer.




Ska jag komma med viss kritik så är det att en del låtar kände jag helt enkelt inte igen?




Lite mera schlagers hade varit kul.
Har för mig att det var så på Diggiloo 2005 som jag avnjöt på Götaplatsen i Göteborg.




Martin Stenmark ," Jag kommer inte hem ikväll, Sjumilakliv ", så bra.

Fortsättning följer.....














4 kommentarer:

  1. Vilken härlig kväll ni fick! Och vädret ser ju underbart ut :-)
    Det är ju rutinerade och riktigt duktiga artister allihop så jag kan tro att du är nöjd med kvällen :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack o lov inget regn, som jag oroat mig.
      Kram

      Radera
  2. Er kväll tycks ju blivit helt perfekt på många sätt! Samtliga, utan Mollie (eller Molly, från Idol) är ju rutinerade så det förslår. Någon hör ju nästan till inventarierna där, fniss.. Ja, kul du verkar nöjd iallafall. Fina bilder du levererar! Snart är det våran tur..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fotade massor, det behövs för att få några bra bilder.
      Nöjd men hade som sagt var önskat mera schlagers.
      Kram

      Radera