tisdag 3 november 2015

Vintage stories, Kappahl....fina sammetsplagg.







Nu finns höstens Vintage stories, Kappahl i butik och online.

Topp med underbara dekorationer.
Bra pris 249:-.







Även i brunt.




Kimono/jacka även den med fina broderier.




Så snygg trots fransarna, men de går kanske att klippa av, om man vill.
Lite Odd Molly-stuk tycker jag.
399:-.




Klänning i stilren modell.
Dock tveksam om den passar mig?
349:-





Provade några plagg redan idag, ett inlägg kommer imorgon, troligtvis.
Flera plagg fanns ej på KappAhl uppe vid Coop.
Ska besöka butiken i Centrum imorgon och prova mera.

2 kommentarer:

  1. Gillar klänningen mycket! Och måste berätta att brorsan m familj ska till kust Huay Yang över jul och nyår, tänkte genast på dig när de berättade. Själv funderar jag på Krabi p g a nationalparkerna så jag kan fota fåglar, men inte förrän nästa år och kanske att jag ändrar mig. Får se, har du möjligen tips? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är också i HY över helgerna och ett tag på det nya året.
      Kul att din bror ska dit, hoppas han kommer att tycka om HY.
      Jag rekommenderar Annikas blogg, hon finns i min högerkant.
      Hon o Maken bor permanent i HY.
      Är det något de undrar över får de gärna kontakta mig.
      kullavik2 at hotmail.com
      Krabi har jag bara varit till några dagar 1998.
      Har nog inte så mycket tips att ge där.
      Vi bodde i Ao Nang. Besökte bl.a Railay beach vad jag minns och Krabi stad där jag köpte världens bästa jeansklänning, tyvärr utnött.
      Det finns en hel del fåglar i HY , ibland besöker de vår terass. Beo staren är vanlig.
      Är tyvärr dålig på arter, borde skaffa mig en fågelbok.
      Kram Titti

      Radera