torsdag 2 juni 2016

Provning Lindex.





Först ut snygga gröna kaftanen.
Gillar inte knytet i midjan , har den utan knyt.
Rymlig , provar xs.
Finns endast ett exemplar av xs i Umeå, på Lindex vid Coop ( där jag provade ).
399:-.




Snygg, fast sådär läckert fladdrade den inte på mig!



Även i svart-vitt , endast på Lindex i Centrum.




Glansig satinklänning.
Storlek medium, något tight nertill, tror dock large skulle bli för rymlig upptill.
299:-.




Egentligen var det den här jag ville prova men den fanns bara i xs.
På Avion Shopping har de alla storlekar.




Denna klänning provar jag för andra gången.
Slutsåld online.
Läcker luftig poncho matchar bra. Även den slutsåld online.
199:-.




En annan variant på ponchon, slutsåld online.
Passar fint till randiga klänningen jag köpt i storlek medium.
Provade den i small, väl tight upptill.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar