tisdag 23 maj 2017

Provning Gina Tricot , budgettips. Kollektion "The summer light".





Härligt rödmönstrad klänning.
Dock lite kort för min smak. Syns inte riktigt på bilden.
Storlek 40.
Slutsåld online.
Finns i andra mönsterkombinationer, och enfärgat.




Här kommer mitt budgettips, Ella dress i många mönster och enfärgade. Toatalt 16 varianter.
149:-.
Storlek large bäst på mig eftersom jag vill ha den lite "rymlig". skön trikå.
Bra längd. lite längre baktill.




Den här blev min favorit, fanns dock ej i large.
Slutsåld online.
Kanske får jag tag i den framöver.....




Köpte den översta och denna i lite lugnare mönster.
Få se om jag behåller bägge?
Bestämt mig för att lämna den med rosa blommor åter.

Hopplös provhytt, dåligt ljus och trångt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar