fredag 29 september 2017

Umeå Fashion week, torsdagen.





Denna klänning var vad som fångade mitt intresse inne på Utopia shoppingalleria.




Vintageklänning att hyra.




Klänningen finns att beskåda hos Umeå Fashion Hub/Utopia.
Ett antal butiker och aktörer ställer ut där.




Fin kjol sydd av gardiner.




Gillar spetsen.




Ellen Marie Bridal syr och hyr ut plagg.
Vet inte om de öppnat butiken ännu?
Finns i gamla Kopparhattens lokaler, Sveagatan 7.




Så här ska visst bäddningen se ut numera.
Dock ej i vårt hem.




Korgar i mängd från Granit.




Anlagd skogsmark.




Lotta Ahlvar, projektledare Formex föreläste om hållbarhet,kommunikation, sociala medier och trender.
Lyssnade bara en stund, inte riktigt "min grej".




Hos Kicks kunde man få namn ingraverat vid köp av läppstift, mascara och nagellack från YSL.

Det är min ljung som syns i nederkanten!

Detta blir allt från Umeå Fashion week för mig detta året.
Imorgon ska jag och maken ut på lite "äventyr"........
















2 kommentarer:

  1. Ingen sådan bäddning hemma hos oss heller.
    Må så gott!
    Marika

    SvaraRadera
  2. Nej jag förstår mig nog inte riktigt på detta "moderna" !!
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera