torsdag 9 november 2017

We´ll always have Paris....systrarna Fahrman för Ellos.




Fr.o.m. idag finns systrarna Fahrmans höstkollektion hos  Ellos.
Festbetonade plagg , mycket i svart, lite grönt och guld.




Klänning Samantha nog det plagg jag gillar bäst.
599:-.




Fin rosett baktill.




Spetsklänning Saima i härligt grön färg.
Tror dock inte den modell passar mig, dessutom har jag svårt för plagg som är höghalsade.
Även i svart.
799:-.




Här syns även barnklänningen.




Även pojkplagg.
Skjorta med fluga och sweatshirt.




Pyjamas i sidenliknande material, även i svart.
Undrar hur det går att få bort fläckar på detta material!?




Läckra slip-ins, en del storlekar kvar.
De svarta i skrivandets stund endast i storlek 39.
Tycker nästan detta är mera en sommarsko.
Snyggast vara barfota i de.

Nja inte så mycket jag fastnade för så där direkt.
Tyckte bättre om deras sommar-kollektion.
Där köpte jag flera plagg både till mig själv och flick-plagg.

Se fina bilder hos Sofi Fahrman.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar