tisdag 24 april 2018

Nyöppnat, Hanzens modebutik/Umeå.





I förra veckan öppnade Hanzens i Utopia/Umeå.
De har även butiker i Luleå, Piteå, Skellefteå och Örnsköldsvik.
Mode för damer och herrar samt lite inredning.




20 % på allt i butiken hela helgen.




Många olika märken finns representerade.
Ursäkta sned bild, tog den i farten nerför rulltrappan.
Ja största delen av butiken är i källarplanet vilket känns sådär.
Övre planet är vikt för Gant.
Inget märke för mig alls.




Odd Molly, mest koftor, blusar och topar.
Kunde inte just se något från vårens/sommarens kollektion?
Åhléns och Best of Brands har slutat med Odd Molly.
Nu finns de hos alltså bara hos Hanzens och Dressed and Denim.
Utbudet är dock bäst i webshopar.




Regnkappa i snygg färg, Odd Molly.




By Malene Birger har en del snyggt, bl.a fina väskor.
Har själv 2 stycken och några andra accessoarer.




Någon av de här axelväskorna har jag funderat på, men känner att jag har tillräckligt med väskor.
799:-.




Ilse Jacobsen har snygga klänningar i läckra mönster.
3 klänningar finns hos mig , av äldre modeller.

Vad tyckte jag då om Hanzens.
Nja ingen större wow-faktor.
Kändes för stor på något sätt.
Skyltfönstret trist.
Hade varit trevligare med en mindre butik, t.ex. uppe i  lokalerna där Dea Axelsson var tidigare.
Då kanske med endast dammode.
Får dock ge butiken några fler chanser.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar