söndag 2 juni 2019

Hur allt började, " Från Barbados till Gamla stan".





På bilden Magnus som liten kille.
Redan då var musikintresset stort.
Han tyckte om sin lilla röda bandspelare.
Tidigt blev ABBa hans favoriter och senare även Lill-Babs.
Magnus kände sig lite annorlunda, inte så kul bli vald sist på gymnastiken.




Här står han idag med en fin karriär inom musiken.
 
"Möt mig i Gamla stan nu ikväll, nu ikväll
Jag väntar i Gamla stan, behöver dig hos mig ikväll
Stoppa en taxi, kapa ett tåg eller
Spring allt du orkar hit, bara ta dig hit
Möt mig i Gamla stan nu ikväll, nu ikväll"
Melodifestivalen 2015. 




Till slut kom här mitt avslutande inlägg från Magnus show "Från Barbados till Gamla Stan".
6 april.

Magnus signerar mitt fina inköp.




 Visst blev det en kudde för mig!




Stort TACK för en oförglömlig kväll.

I höst kan ni njuta av showen på lilla Cirkus.
Biljetter HÄR.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar