torsdag 20 februari 2020

Redan sommar hos IKEA! Köpte och bytte solcellslampa!





IKEA besöktes igår.
Döm om min förvåning när det redan fanns sommerbelysning i varuhuset.
Dock hade de ej hunnit ta fram provexemplar, blev lite svårt bestämma sig.
Bara titta på en kartong.
Mitt köp blev den här.
Även ljus, hyacint och fin skål, 29:-, vårnyhet.




När jag betalat låste jag som vanligt in det jag handlat i ett skåp.
Gick sedan en sväng på Avion.
Ångrade mig efter ett tag angående solcellslampan, kändes " fjäderlätt", blåser säkert enkelt omkull.
Blev en vända till på IKEA, köpte den på bilden ovan.
I glas, betydligt tyngre.
Lämnade tillbaka första köpet!
Bägge kostar 199:-.




Ljusslinga, guldfärgad tulpan. 179:-.




Markspjut, snödroppe. 149:-.

Ibland får man varar snabb när det gäller dessa sommarprodukter, om en del säljer slut får de ibland ej hem mera.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar