torsdag 17 juni 2021

Plantagen, igen.

 


Välkomnande entré, Plantagen i Umeå.

Ett antal besök har det blivit där senaste tiden, senast igår.
Kan inte få med mig så mycket när jag cyklar och dessutom vill handla lite hos Stora Coop.

Förra veckan köptes en ganska stor Hortensia Magical, inlägg kommer....


Hortensia på stam, hade inte rymts i min cykelkorg.
449:-.


Köpte 2 trädgårdsnejlikor.......


........samt en lavendel.




Mobilbilder, 2 nedersta.

Som ni kanske förstår tycker jag om blommor!!





2 kommentarer:

  1. Fint med växter och Plantagen ger ju bra idéer. Säkert blev det en del inköp-
    Hemma brukar jag ta mig till Rosendals trädgårdar eller Ulriksdal och få inspriation till inköp.Även Zetas är roligt att besöka. Just Plantagen har vi ingen nära.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur nog ligger Plantagen bara en bit bortanför Stora Coop och dit orkar jag cykla.
      Vill alltid köpa för mycket men fick räcka med tre växter denna gången.

      Radera