söndag 10 maj 2026

Längtan......

 


....efter sommarblomster.
Förra året blev det ingen sådan bukett till midsommar.
Köpte blommor.
Hos Willys och Ica Gourmet.

Foto 10 juli.
Plockad i närheten där vi bor.






2 kommentarer:

  1. Underbart med sommarblomster.
    Vacker bukett!
    Kram
    EJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt blommor finns nära oss.
      Har prästkragar alldeles vid balkongen.
      Måste dock skyddas för gräsklipparen!
      Kram

      Radera