Sommargardiner på plats och fönstret putsat.
Ingen midsommarmat precis.Vi åt pizza!Gratis är trevligt, tack för det!
Gott bubbel i glaset.
Eiffeltornet och minibukett.
Förra året HÄR.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar