söndag 24 mars 2013

Mycket fint från Provrummet på ingång!


Min favorit...Flore dress 749:-......hm behöver jag en till vit klänning...men den här gillar jag.
Kommer också i ljus syrenlila.....

Rosario ruffle dress.....698:-
Finns även i benvit o cerisröd.
Snygg....men så har vi det här med resåren...risken att den hamnar för långt ner på mig och det blir inte så bra!






 Lilou dress....898:-.....förutom denna färg i dimgrå o puder.
Spets och tyll.
Lite "too much" för mig!





Jennis tunic.....679:-...även i svart o ljus syrenlila.
Söt kort klänning......för kort för mig...måste förlängas med underkjol.





Jennis skirt.....679:-....även i svart o ljust syrenlila.
Så snygg kjol med resår i midjan....känns som ett måste för mig.

Dessa plagg är på ingång hos Provrummet.
Prisvärda och bra kvalité.

 Inlägget är förprogrammerat.....ifall jag inte kommer åt internet på båten!






lördag 23 mars 2013

Seeeeeegt.....

Internet segare än segast här på båten.......får återkomma på måndag.......!!!
Shoppat lite har jag i alla fall gjort på Åhléns o Gudrun Sjödén....

På väg söderut!!!


Snart dags att flyga söderut.....


Viking Line till Helsingfors....


Ett tag sedan senast vi åkte båt....Trevligt ska det bli.
Måste hinna med Åhléns för att lämna tillbaka en Odd molly.
Tänk om det fått in lite SS4....har en rabattkupong!!!
Kanske blir det lite tyst här...vet inte hur det funkar med internet på båten.....??
Åter hemmet måndag kväll.





fredag 22 mars 2013

Lindex idag!


VIP-frukost på Lindex......inte så mycket folk....men trevligt.

Goda mackor, juice o kaffe.


20 % på allt som handlades.
Damernas värld....100:- i presentkort som BB-cream-gåvan från Garnier var slut.

Denna inköptes......paljetter o ränder....249:- före rabatt.


Tror den kommer att få följa med på helgens äventyr!!


Passar också med Lovely knit biker jacket...se nedan....

Öppen.....



Stängd......kjol KappAhl.

Syns lite dåligt .....köpte även denna fina i tunn bomull med  brodyr. 249:- före rabatt.


Passar bra  under crochet ming jacket.

Påskpresenter till barn-barnen....















Varför sjunger inte Zlatan??!! "Heja Sverige"!


...det har jag inte svaret på ...men förbundskapten Erik Hamrén får alltid ett antal mail efter varje landslagsmatch.....varför sjunger inte Zlatan till nationalsången??
VM-kval Sverige-Irland på ett utsålt Friends Arena.....hoppas "vi" vinner!!!

Bilder lånade från Aftonbladet.se

Påskliljor ...VIP- frukost!

Fina påskliljor i gammal mjölkhämtare.
Tänk jag minns när jag gick till affären och hämtade mjölk....man höll hinken under en behållare med mjölk och tryckte på antal liter.....!! en gång tryckte jag på för många liter......överskottet hamnade på golvet.....

Bäst att skynda på....det är VIP-frukost på Lindex. Mer om det senare idag.


torsdag 21 mars 2013

Det kom ett paket igår....


Söta cupcake dress riceflower blue från House of Lola var i paketet.
Storlek medium.
Underklänning Provrummet, finns ej att köpa nu.

Här med ett rea-inköp från förra sommaren från Chillnorway.