söndag 22 december 2013
Etapp 1 avklarad!
Utanför Umeå City Airport!
Maken drar ut boardingkort och baggage-taggar.
Ho ho tomtemor var visst där.....
....eller var det Titti som skojade??
Bor på Clarion/Arlanda inatt...våning 7.
Har checkat in på Turkish Airlines.....ordnat med sittplatser....tog lite tid....bra om man skriver in
rätt siffror!!
Väntar på svärföräldrarna......middag på Kitchen and table.
Snart är vi på väg......
....söderut....etapp ett ska klaras av.
Ikväll blir det middag med svärföräldrarna på Clarion Arlanda.
Men jag tänker inte flyga SAS igen.....350:- för en extra väska.....rena rama "rånet".
lördag 21 december 2013
"Nyårsafton" och ut med julen!
Det här känns helkonstigt.....bort med allt julpynt....rosa-rutiga gardiner....
Grannarna undrar nog vad som pågår!!
God mat oxfilé med tillbehör.
Mousserande vin.
Har i princip packat klart......
Tidigare idag......söta vantar!
En tur till graven.....tände marschaller.
Väldig isigt och halt....tur jag hade cykeln att hålla i!
Här ser ni mina söta kissekatt-vantar från H&M......finns nu på REA för 50:-.
Matchande mössa...även den 50:-
Mini Christmas pudding!
Förra julen när vi var till London köpte vi en liten Christmas pudding på Waitrose.
Åh så GOD den var, lite oväntat!! Grädde till och lyckan var total!
Liten men naggande god.
fredag 20 december 2013
Toppenbra innehåll...Glossy Box limited edition!
Oj så mycket trevligheter i årets jul-nyårsbox från Glossybox.
Mycket bättre än förra årets tycker jag.
249:-. Synnerligen prisvärt som allt är orginalförpackningar, förutom schampoot som är typ reseförpackning.
Schampoo, nagellack , läppstift. solid perfume, highlighter och mineral-ögonskugga.
Detta kommer jag att använda!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)















