torsdag 23 mars 2017

IKEA och Avion-besök....diss och hiss.





Spenderat ett antal timmar idag på IKEA och Avion Shopping.
Kändes som de var underbemannad på IKEA.
Jättelång kö till den enda vanliga kassan och folk framför mig hade handlat SÅ mycket.
Tur en till kassa öppnades efter en stund.
Även lång kö till självutcheckning.
 Som det är 1-årsjubileum och mycket erbjudanden var det förstås mer folk än vanligt på både IKEA och Avion.
Vid Food Market var kassan stängd , man fick stå i kön till bistron, låååång kö.
Skulle varit provsmakning av produkter från Swedish Food Market 13 -18.
Såg ingenting av det?




Idag öppnade sommar-avdelningen.
Tänkte köpa en solcells-lampa , Solvinden. Hann inte med det förra årets , sålde slut.
Nej det gick inte , först från 16.00 fick man göra det!?
Kan inte påminna mig om att det stod något om det i mailet jag fick.
Maken får svänga förbi någon dag.




Dagens hiss blev i alla fall när jag såg dessa kakor hos Kahls the & kaffehandel.
De köper vi alltid i Thailand.
Naturligtvis köpte jag med mig 1 paket.

Mer om dagen kommer.....
Bl.a provade jag några plagg, Odd Molly, hos Best of Brands.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar