Dags lämna trevliga Helsingfors och Home Hotel Katanajokka.
Får sen utcheckning, planet mot Umeå avgår 18.35.
Tog Uber till flygplatsen, bekvämast så!
Foto 5 april.
Tittade på tax free, dock inget köp.
Middag, Bubbles.
Klart godkänt.
Något dyrt men mindre med gäster än på övriga matställen.
Mina tre "smörgåsar".
Goda.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Tusen sjöarnas land...
SvaraRaderaEn tripp till Helsingfors lockar.
Kram
EJ
Ja Helsingfors så trevligt.
RaderaNi kan ju ta båt över.
Flyget från Umeå med Finnair dyrt har jag sett.
Vi hade bonuspoäng, betalade 300 kronor per person.
Kram.