Rosa bubbel liksom förra året.
Glasen heter Blomma/Lagerhaus.
God choklad av maken.
Vet den är god som jag fick likadan på min födelsedag förra året.
Grillade fläskfilé och champinjoner.
Mycket gott med olika tillbehör.
Bl.a. 2 sorters såser och persiljesmör.
Spanska jordgubbar, goda.
Svenska på tok för dyra!
%20(1).jpg)
.jpg)
.jpg)
Vilken trevlig dag och ett fint firande
SvaraRaderaEnkelt men som alltid trevligt!
RaderaEtt år firade vi dock på fel dag!