onsdag 3 juni 2026

Firade bröllopsdagen 29 maj.

 


Rosa bubbel liksom förra året.

Glasen heter Blomma/Lagerhaus.


God choklad av maken.
Vet den är god som jag fick likadan på min födelsedag förra året.




Grillade fläskfilé och champinjoner.
Mycket gott med olika tillbehör.
Bl.a. 2 sorters såser och persiljesmör.

Spanska jordgubbar, goda.
Svenska på tok för dyra!









2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig dag och ett fint firande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enkelt men som alltid trevligt!
      Ett år firade vi dock på fel dag!

      Radera