Önskar er en god fortsättning på Midsommarhelgen.
Åter från vår hotellvistelse.
Som alltid nöjda med Home Hotel Uman.
Foto, Plantagen 14 juni.
Alla jordgubbar slut hos Ica Maxi,
Handlade där på väg hem från hotellet.
De på bilden köpte maken hos Ica Kvantum/Mariehem i början på veckan.
Ikväll HEJAR vi på Sverige!
.jpg)
.jpg)
Trevligt att följa traditionen med midsommarvistelse på hotell Uman. Vi har inte direkt haft några midsommartraditioner utan det har varierat, Vi har kanske skapat en "ny" midsommartradition och det är att besöka ena dotterfamiljen på Gotland i deras nyinköpta hus alldeles vid havet tre mil söder om Visby. Helt fantastiskt väder och härlig miljö. Gotländska jordgubbar köpte vi i mängder på en gårdsbutik. Så goda.
SvaraRadera