Visar inlägg med etikett Bruce. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bruce. Visa alla inlägg

onsdag 8 maj 2013

Fredag, kvällen, i Stockholm


På väg in i Friends Arena....det tog tid som alla skulle visiteras....


19.30 var vi på plats.....skulle börja då men det dröjde till 20.00....antar för att alla skulle hinna in i arenan.


Jag var ju inte ensam där precis!!!


Mäktigt.....




Gott med en grillad med bröd!!!
Åter hotellrummet 01.15.....


lördag 4 maj 2013

Jag var också där!


Klart maskoten ML var med.......det var väldigt hög musik tyckte han!!
Nu väntar snart färd mot Skanstull och hotell Clarion!
See you later!

What a night!!!


En fantastisk kväll med Bruce och hans band.
Högsta betyg......ännu en dröm har gått i uppfyllelse!
Jobbigt dock ta sig till och från arenan, speciellt hem.
Ett tips att enklast ta sig hem, om du ska in mot T-centralen.....ta tunnelbanan från Solna åt fel håll till station Näckrosen.....åk därifrån in till stan.
Gå  inte tilll pendeltåget!
Var inte på hotellet förrän 01.15....ett stopp för grillad korv med bröd behövdes!