Visar inlägg med etikett Bruce. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bruce. Visa alla inlägg
onsdag 8 maj 2013
Fredag, kvällen, i Stockholm
På väg in i Friends Arena....det tog tid som alla skulle visiteras....
19.30 var vi på plats.....skulle börja då men det dröjde till 20.00....antar för att alla skulle hinna in i arenan.
Jag var ju inte ensam där precis!!!
Mäktigt.....
Gott med en grillad med bröd!!!
Åter hotellrummet 01.15.....
lördag 4 maj 2013
Jag var också där!
Klart maskoten ML var med.......det var väldigt hög musik tyckte han!!
Nu väntar snart färd mot Skanstull och hotell Clarion!
See you later!
What a night!!!
En fantastisk kväll med Bruce och hans band.
Högsta betyg......ännu en dröm har gått i uppfyllelse!
Jobbigt dock ta sig till och från arenan, speciellt hem.
Ett tips att enklast ta sig hem, om du ska in mot T-centralen.....ta tunnelbanan från Solna åt fel håll till station Näckrosen.....åk därifrån in till stan.
Gå inte tilll pendeltåget!
Var inte på hotellet förrän 01.15....ett stopp för grillad korv med bröd behövdes!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






