måndag 3 mars 2014

Ett gammalt inlägg från 23 mars 2012 !

Åter till ursprunget.......dessa foton finns på väggen på Odd Molly-kontoret.
Bilderna är underbara...andas LIV o GLÄDJE!!!
Här ovan till höger en av mina favortier, har den i tre olika färgställningar bl.a den på bilden.
Million-dollar dress tror jag den heter...en riktig SKÖNHET.
Velourklänningar i ljuvliga färger...har en sådan i vinrött.
En mycket bra modell.
Dessa har jag ej sett live...måste vara från en tidig kollektion....?kläderna

Detta är Odd Molly när det är som bäst.. FART o FLÄKT  o GLÄDJE!!

Så här känns det inte alls nu 2 år senare 2014, tyvärr.....
Visst tycker jag fortfarande om en del av  kläderna ....men vi "tanter" är kanske passé....vad vet jag?

4 kommentarer:

  1. Ja, vilka ljuvliga bilder. Odd Molly när de är som bäst. Kram

    SvaraRadera
  2. Sidenklänningen högst upp till höger som jag har är ju köpt av dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och klänningen på andra bilden bor här. Fast jag tycker faktiskt om de flesta av dagens shop the look-bilderna i OM webbutik, särskilt på hon som är mörk, lite lagom avslappnat. Möjligen saknar jag farten. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar den översta bilden...klänningen till höger har jag på mig idag.
      Håller med om att det finns fina bilder på årets kollektion också.
      Kram
      Radera
      Svara

      Radera