tisdag 23 oktober 2012

Liten provning!

Provar några plagg idag på Dressed&Denim här i Umeå.
Först ut Odd Mollys  snygga canna cardigan i multi. Storlek 2.
Sitter snyggt på och faktiskt så sticks den inte alls, nästan.....hm kanske något för mig!?
Fina färger....de hade den i indigo också, tror jag.

Det enda de tagit in från vintern, achuar short cardigan grey.
Storlek 2, jag hade kunnat knäppa de nedersta knapparna!
Söt modell men kändes stickig på mig.


Snygg kappa från Jofama i fuskpäls med skinndetaljer.
Behövde storlek 42 för att den skulle kännas bekväm!
Inte riktigt min stil. Lite "tantig"!!
2999:- .

6 kommentarer:

  1. Canna är hur snygg som helst..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt, Cannan bör bo hos dig!! Lite lyxigt kunna prova o känna hur dom känns på..beställer o skickar tillbaka. Känns tröttsamt efter ett tag.
    Kram du fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har de inte så stort utbud på affären här i norr. Jag köper en hel del via nätet och skickar tillbaka ofta!
      Kram.

      Radera
  3. Du är superfin i Cannan. Håller med om att kappan ser för tantig ut. Du kan ha något coolare!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tant vill man inte vara...ha ha......cannan tror jag det blir!! Kram

      Radera