lördag 20 oktober 2012

Var är hösten-vinterns "showpiece"??


Här har vi förra årets "finklänning", opulent tunic tror jag den heter...så vackra broderier.

V

Up-to-me-ism.......en stor favorit med underbart pärlbroderi.


Finaste fina långklänningen.....Annie oakley strap dress.

Tanken slog mig verkligen när jag besökte Odd molly-butiken förra helgen..... var är de vackra klänningarna ???( de gick visst inte i produktion!!?).....för inte räknar jag sammetsplaggen dit....eller de stickade.
 Jag som sökte en fin klänning investerade i en Greta!!!                         



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin klänningsparad och om du visste vad roligt att se dig i vackra Annie Oakley, hos mig hängde hon bara i garderoben och hade det trist.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hos mig har hon haft en hel del skoj.....det är en underbar klänning. Kram.

      Radera