måndag 31 december 2012

Finaste Odd Molly 2012!!!





Vackraste klänningen, Annie Oakley strap dress, i garderoben hamnade hos mig genom  Eva-Otto´s matte.
Midsommarafton Ulvön.


Hotel J Nacka Strand, Stockholm 14 juli tillsammans med underbara Drama Coat




Twin Palms Hotel, Phuket, Thailand i augusti.

Mandarin Oriental, Bangkok.


Thailand ,Stockholm och Ulvön ligger mig varmt om hjärtat...och får symbolisera allt positivt under 2012........det andra lämnar jag bakom mig och går in i 2013.....

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad roligt att se klänningen på dig och att den blir använd, här hängde den på galgen och såg sorgsen ut. Vissa saker är jag för kort i rocken för.
    Kram och gott nytt år från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så glad att den finns i min garderob!!! Kram

      Radera
  2. Ett gott nytt år fina Titti!
    Stor kram från Oslo

    SvaraRadera