torsdag 6 december 2012

Tillfälle två otroligt fina sjalar säljes!


Något för kylan, odd mollys babushka shawl i lammull med nylon.
Handstickad.
Aldrig använd.
På Odd Mollys weboutlet säljs den för 1557:- ( nypris 2595:-)
Mitt pris 1075:-
Såld Ann-Sofie


Lite flärd behövs också.
Stor siden sjal från ChillNorway ( 4 ggr så stor som på bilden)
Fina fransar med guldmynt.
Köpt i somras på Creative Lounge, använd 1  gång.
Nypris 999:-  Mitt pris  575:-
Såld Camilla

Bägge sjalarna säljs tillsammans för 1550:- ( rabatt 100:-)

Jag står för frakt inom posten.
Vill du ha rek. kostar det 70:-
Lämna kommentar eller maila mig på kullavik2 (at)hotmail




4 kommentarer:

  1. Babusckasjalen är bara bäst. Jag har den varje dag nu när det är så kallt. :)
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det var hos dig jag upptäckte den....men den har tyvärr legat oanvänd i klädkammaren....köper ingen den blir jag kanske glad!!
      Den är ett så vackert hantverk.
      Kram

      Radera
  2. Chill Norwaysjalen vill jag gärna köpa:) Mailar dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har mailat dig...du står som nummer två!
      Kram

      Radera