fredag 4 januari 2013

Hej hej vi är på plats i Huay Yang!!!

Ankomst tidigt imorse Bangkok...sedan vänatde en drygt 4 timmar lång bilresa söderut med stopp på Tescco för matinköp.
Det är lite struligt med internet så jag kommer inte att kommentare eller svara på kommentarer så mycket.
Styrkekramar till dig LINDA om du läser här.
Underbart varmt och skönt , plus 24 nu 23.00 på kvällen.
Behagligare än i augusti.

Favoritklänningen är på....lite trött är jag nog.....däckade ett par timmar på sängen efter ankomst.


Nästan att jag känner mig såhär efter resa Umeå-Huay Yang...ha ha ( den här "typen" bor på Arlanda tax-free)

2 kommentarer:

  1. Kolla in på min blogg! Har precis slängt upp en MEGABLOPPIS till billiga priser!

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni framme!
    Kramar

    SvaraRadera