tisdag 15 januari 2013

Resan hit....


Färgglad packning...en plastbag är fylld med kläder till Burmaflyktingar här i Thailand.
Observera att vi kan se två baggageremmar på varsin väska.....vid framkomst var det blå borta!!
Fins det baggaremstjuvar någonstans?? första Thailandresan blev vi av med bägge??


"Vännen" i Taxfree!!


Här blickar jag redan upp i skyn!!
Hm det blev lite stressigt  trots att vi startade i god tid....
Ett glas bubbel och öl för maken fick svepas snabbt...då det ropades ut "go to gate"...

Hann kika på lite Odd Molly.


Dags för boarding......


En kär gammal "vän"...


Men jag hade ingen jacka på mig!!


Personal i cockpit skymtar.




Den här trappen hade jag gärna gått upp för....till första klass!!



"Köket"!!


Våra sittplatser....vill alltid att en av oss sitter vid gången så det är enkelt att stiga upp.







2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt det ser ut!! Hur många gånger har ni varit där? Vi har varit där två gånger, längtar dit igen!
    Ha en underbar semester!
    // nettan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är sjunde gången i Thailand för mig...har rest en hel del i Asien men har nu fastnat för mysiga Huay Yang.
      Kram.

      Radera