tisdag 17 februari 2015

Avslutande bilder julafton 2014.





På väg till Mandarin Oriental i "the shuttle boat".




Väntar på mat och dryck.  Hotellet syns bakom mig.
Sala Rim Naam ligger ju på andra sidan floden.




Vackert upplyst.




Lebua state Tower till höger i bild och deras Skybar.




Besökte "damrummet".




 I asken ligger deras talkpuder, i små burkar, gillas av mig!




Så vackert med alla blommor i röda färger.




 I love red.




Tjusigt även i taket.




Måste ta tid att arrangera allt.




Levande ljus i kandelabrar.




En julafton att minnas länge.




Kvällen avslutades på vårt hotell med  Irish coffee.
Iår spillde jag inte, som förra året!










4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Det ser mysigt ut med en massa rött :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart två månader sedan...tiden går.....Kram

      Radera
  2. Åh så fint dett ser ut och jag längtar så till Thailand. Allt för längesedan jag var där. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längtar alltid till Thailand.......Kram

      Radera