fredag 6 februari 2015

Vad har hänt....!?





December 2014.
Jaha jag har visst hamnat i buren....jag som skulle hälsa på trevliga tanten o farbrorn där längst bort på gatan. Jaga de lite också....
Men så blir det när det finns dumma typer som vill ge mig "farligheter"...jag säger inte mera.....
Den där dammvippan vet jag då inte varför den ligger där.....kanske ska det städas lite i buren.



Januari 2015.
Tjoho faran är över.....men jag håller mig nära hemmet och är liiite tystare.
Hm den där tanten kan visst inte fota....tycker jag blev väldigt blek o konstig.
Hoppas hon o farbrorn snart kommer tillbaka....jag kikar varje dag vid grinden  om de är där....
Vov vov!

2 kommentarer:

  1. Naaaw lilla vovven... :) Hoppas han mår bra. <3
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han var i gammal god form när vi åkte......gatans "skräck".....skäller på allt o alla men en riktig fegis!
      Kram

      Radera