torsdag 7 april 2016

Conscsious Exclusive, H&M....väntar....UPPDATERAT.






Ännu har försäljningen av de tjusiga plaggen startat online...trodde det var 10.00?
Hittar ingen tidsangivelse....
Tryck på bilden så ser ni klänningarna bättre.




Bröllopsklänningar, denna så vacker




Handsydda detaljer.





10.20 hade försäljningen startat.
Bröllopsklänningarna redan slutsålda.
Fick tag på några saker.




Dock ej kjolen , men var tveksam till den då största storlek var medium.




Väskan hann jag ej med, kanske lika bra det....har lite för många.



Fin klänningen men rak i modellen.
Slutsåld.




Slip in-sandaler i sidenmix, kanske velat ha.
Slutsålda.

Få se om jag behåller något av det jag köpt?

Finns en del kvar , men de mest "spektakulära" plaggen är slutsålda.













2 kommentarer:

  1. Tycker det är tråkigt att allt är slutsålt direkt =( Jag hade siktat in mig på den svarta långkjolen men den var slut redan när jag kom in vid 10,15..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller helt med dig. Vid vissa samarbeten tar man sig inte ens in i webshopen på många timmar.
      H&M säljs ju över hela världen, så kanske därför plaggen går åt så fort.

      Radera