måndag 18 april 2016

Nyårsklänning kanske, Moss dress Provrummet.






Bäst börja spana efter plagg till kommande "festligheter" kring jul-nyår.
Befinner mig på varmare breddgrader som tidigare år, passar därför bäst med somriga plagg.
Fina spetsklänningen, Suzanne Nilsson Provrummet, matchas snyggt med både färg och guld.
Har beställt den idag, få se om den passar på mig?




Här kjol och top i samma serie, Moss.
Även i svart liksom klänningen.
Tror dock inte detta klär mig lika bra som klänningen.


6 kommentarer:

  1. Den är ju bra fin! Varför inte som sommarklänning också?
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Passar bra året om egentligen.
      Har någon idé om att det jag ska ha till jul o nyår inte får användas innan dess.
      Borde kanske ändra på den "regeln".
      Kram

      Radera
  2. Ja, jag kommer ihåg att du ofta är ute i god tid för jul/ nyår. Den är i vilket fall väldigt fin tycker jag.
    Jag längtar tillbaka väldigt mycket och hade åkt i morgon om det hade varit möjligt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klänningen kom idag, passade bra .
      Längtar förstås som alltid till Huay Yang o lilla huset.
      Skulle gärna åkt dit i slutet av sommaren men maken måste jobba för att kunna få långledigt till vintern.
      Känner inte för att åka dit själv.
      Dessutom kostar det ju en del med flyg och transport till HY.
      Kram

      Radera