onsdag 17 augusti 2016

Provar härligt färgrikt mönstrad klänning, H&M. Uppdaterat!





Gillar mönstret och färgerna på denna klänning, H&M.
Provade 38 men den var något snäv över ärmarna.
Fanns ej i större storlek, provad på H&M vid Coop.
Fanns inte heller i Centrum. Bara i små storlekar.
Ska troligtvis till Avion Shopping imorgon, kanske finns den där.
Annars beställer jag den.

Uppdaterat!
Fanns bara i små storlekar på Avion.
Nu beställer jag.





Säger något om att det inte finns så gott om  konsumenter som behöver mindre dessa storlekar.....
Större storlekar säljer ofta slut däremot.
199:-.




Även i svart-vitt , den gillade jag dock ej så mycket.
Provade 40 , den sitter bra.



Ångrade mig på klänningen från Lindex, lämnade den åter idag.
Kom inte överens med halsringningen och färgerna.
Rostbrunt gillas inte av mig.




2 kommentarer:

  1. Snyggt HM kan sin sak. Jag såg en klänning som såg ut som en Mone't målning med en prislapp på 199:- jag köpte den inte utan går och funderar på om jag verkligen behöver en klänning till, men som en vacker dröm var den. Kram Marika

    SvaraRadera
  2. Har handlat en del på H&M senaste tiden.....hm lite för många klänningar kanske......
    Kram

    SvaraRadera